Najlepsze
Blogi

środa, 21 września 2011

mm, jakże motywujące jest do dalszej nauki otrzymanie jako pierwszą ocenę dwójki z niemieckiego, ohh, jak bardzo!

idealnie połowa tygodnia - trzy dni temu był weekend i za trzy dni będzie kolejny. za trzy dni powrócę do mojego późnego wstawania. stęskniłam się za widokiem godziny 11.00 na zegarze od razu po obudzeniu..

generalnie w zeszłym tygodniu nie miałam zbytnio humoru, zazwyczaj było tak, że w szkole było wszystko w porządku, no bo wiadomo, przy znajomych to z lekka wyluzowałam, ale po powrocie do domu.. płacz bez powodu, wkurwianie się na wszystko i wszystkich o byle gówno i  nawet czasami ciskanie niektórymi przedmiotami. 
nie wiem, ale chyba nie tylko ja tak mam, co nie? 

i uwaga, uświadomiłam sobie jedną, zaskakującą rzecz: wolę MATEMATYKĘ od NIEMIECKIEGO. yy, hello, Anka, coś z tobą nie taaak?? ciii, sama się sobie dziwię..

muszę porobić jakieś zdjęcia..


wkurwiają mnie pozery i usilne udawanie mroku czy czegoś innego. pozdro.


1 komentarz:

  1. Ty dostałaś dwóje z niemca ja dostałam szmatę z matmy.
    Poza tym tak samo ja Ciebie mnie również wkurwiają pozerzy.
    [babeluu.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń