Najlepsze
Blogi

piątek, 9 marca 2012

nie mam ochoty ani jeść, ani pić, ani gdzieś iść, ani zostać w miejscu. nawet na czytanie nie mam ochoty. jedyne, co chcę zrobić to spać. ale tak momentalnie. bez tego wiercenia się w łóżku, zanim uda mi się zasnąć. spać tak długo, aż prześpię to wszystko. bo sny są stanowczo lepsze od mojej nędznej rzeczywistości..
zdziwiłam się wczoraj, że nieznajomy pomógł mi bardziej, niż Ci bliżej mnie. tłumaczenia tego były różne: 'nieznajomy umie spojrzeć na sprawę obiektywnie', albo 'jeżeli ktoś Cię nie zna, to zawsze lepiej doradzi'. może i to prawda, ale wkurwia mnie fakt, że o pomoc to ja do nikogo się zwrócić nie mogę.
tak właściwie tracę te bliższe osoby. dlaczego? nie mam pojęcia, to jest w tym najlepsze. nie czuję by się we mnie coś zmieniało. no, z wyjątkiem tego, że zaczynam świat widzieć to raz z lekkim przebłyskiem światła, to raz kompletnie zszarzały (częściej to drugie). co więcej - ja nie przesadzam. naprawdę tak jest, naprawdę stoję sama wśród tego całego zbiegowiska. czuję się koszmarnie. tak parszywie, tak.. niepotrzebnie.
rękawy to już mam czarne od wycierania łez połączonych z makijażem i dosłownie nie wyrabiam..
tak właściwie, to jedyną osobą, tzn. rzeczą, której mogę to wszystko powiedzieć, a raczej napisać, jest właśnie ten pierdolony blog. niektórych to może to zdziwić i mogą nie uwierzyć, ale to już nie mój interes.




1 komentarz:

  1. Może nie czujesz się potrzebna, ale gdzieś tu jest ktoś, dla kogo jesteś lub będziesz ważna. Samotność uszlachetnia, pozwala zobaczyć świat, jakiego inni nie dostrzegają. Płacz nie jest zły, nie trzymaj w sobie tych wszystkich emocji. Gdy byłem na rekolekcjach ksiądz opowiedział o dziewczynie, która napisała mu "Moja poduszka jest mokra od łez, jest moim jedynym przyjacielem". Poruszyły mnie te słowa, bo rozumiałem je nazbyt dobrze. Ktoś, kto nie poczuł bólu, starty, nie potrafi docenić tego co ma. Masz trzynaście lat, lecz wiem, że wiesz o bólu życia więcej niż wielu ludzi. Mam nadzieję, że to nie wina stylu. Nie znam Cię, jednak chcę, abyś wiedziała, że niezależnie od tego jak się ubierasz, czeszesz, niezależnie od wszystkiego, jest ktoś, kto zawsze Cię wysłucha, ktoś, kto doświadcza Cię, ale kiedyś nagrodą dla Ciebie będzie lepsze patrzenie na świat i wtedy docenisz te wszystkie trudne chwile.

    OdpowiedzUsuń