Najlepsze
Blogi

poniedziałek, 20 lutego 2012

no i znów witam moją wieś, i znów zawiewa mi w twarz nudą, i znów jem za czterech. no pięknie. ostatni tydzień poświęcam nauce.. HAHAHA, to znaczy, tylko teoretycznie, bo jak wyjdzie, to oczywiście wiadomo - ostatnia niedziela zawalona wszystkimi podręcznikami. znane mi to bardzo.
ostatnio nie wiem czemu, ale wszystkie, dosłownie wszystkie osobniki płci przeciwnej okazują się być.. dziwni? nie, to mało powiedziane, nie znam innego przymiotnika na nich. ważne dla mnie równanie, od dziś:
jeżeli chłopak jest ładny, to jest chujem. natomiast jeżeli jest naprawdę w porządku, to za to wyglądem nie grzeszy. a jeśli wszystkie powyższe ma na TAK, to jest o wiele starszy i nie zwraca uwagi. i co, i co? nie wspomnę jeszcze i o nieładnym i chujowym typie, bo takich jest najwięcej.
chyba niezbyt umiem napisać tutaj to, co mam na myśli, ale próbowałam, nie powiem, że nie.

jestem oszukana i się czuję okropnie.


1 komentarz:

  1. Twoje równanie przypomina kwadraturę koła, a w rozwiązaniu - węzeł gordyjski...
    Są jednak sposoby. Pojawiają się znikąd. Wystarczy trochę zaufania do wiosny. Chyba dasz radę? ; ))

    OdpowiedzUsuń