Najlepsze
Blogi

wtorek, 7 lutego 2012

generalnie to kurwa. jest źle. a jeszcze niedawno myślę sobie 'przecież nie jest tak źle, narzekam z przesadą'.. teraz wszystko temu przeczy. nie wiem, czy wolałabym tkwić w niewiedzy i ciągle coś podejrzewać, czy znać złą prawdę. co według Was jest gorsze? większość pewnie pomyśli 'no, oczywiście że niewiedza, w przeciwnym razie przynajmniej wiem, z czym obcuję'. ja się waham. jednak czym więcej wiem, tym więce o tym myślę, czyli wychodzi na jedno. nie liczę na to, byście czytali moje wpisy, teraz to już piszę po to, by wylać gdziekolwiek swoje chore myśli. i znów ryczę..
gdzie się podziać? co ze sobą zrobić? w jaki sposób? teraz nawet w domu się nie czuję 'u siebie'. wszędzie tak jakoś.. obco, jakbym wylądowała nagle gdzieś w Afryce, gdzie mają własny język i własne obyczaje. mojego dowcipu nie umiem wpasować w prawie żadne rozmowy. znajomi pokazują swoje złe oblicza, a ja się kręcę w tym wszystkim. kręcę, kręcę i kręcę, coraz bardziej nabieram tępa, a w głowie za bardzo mi wiruję. kiedy się zatrzymam? a może to ja stoję w miejscu? 





7 komentarzy:

  1. Chyba Cię rozumiem.. Tak cudownie byłoby być samą, samiutką na tym calutkim pieprzonym świecie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie to samo, wiesz? To wrażenie, że ludzie nie rozumieją Cię, poczynając od myśli, kończąc na humorze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, próbowałam rozmawiać o tym ze znajomymi, ale zupełnie mnie nie zrozumieli. Zaprzestałam. A Ty?

    OdpowiedzUsuń
  4. woda, która jest Tobą szuka oceanu,
    jak strumien, jak rzeka szuka ujścia
    - wije się, tworzy meandry, omija mielizny.
    woda czasem płynie wartko, czasem trafia
    na strefę wirów, które wciągają do dna...
    jednak - płynie : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie martw się, będzie dobrze :) )

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie lepiej jest znac prawdę. Złą, bo złą, ale to zawsze prawda.
    trzeba jednak się jeszcze zastanowic, czy takie coś jak prawda istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak... "zamiatanie pod dywan" jest szkodliwe - po pewnym czasie zaczyna śmierdzieć etc.

      Usuń