Najlepsze
Blogi

wtorek, 31 stycznia 2012

nie jest za dobrze. tracę humor, no i generalnie cały dzień nie zapowiadał się dobrze. absolutny brak weny na mówienie czegokolwiek mądrego na polskim podczas dyskusji, pustka w głowie na matmie, wkurw na chemii, angielskim i biologii, nudy na wf, gnój na historii. sami widzicie, jaki cudowny mix. 1:0 dla Was.
nie czuję się też dobrze z tym, o czym się dowiaduję przez ostatnie 10 godzin o innych. niby fajni znajomi, a jednak frajerzy i idioci.. czy istnieją jeszcze warte uwagi, ciekawe, PRAWDZIWE osoby? coraz bardziej wątpię. a najgorsze jest to, że Ci, z którymi straciłam kontakt (w większości przeze mnie samą) wydają mi się mniej więcej takie, jakie wskazuje powyższy opis. 2:0 dla Was, znów. kurwa.
zaczynam zastanawiać się też nad moim podejściem do nauki. tak na poważnie. wcześniej było wiele takich podejść, ale teraz na serio się przejęłam. stoczyłam się okropnie, dzisiaj po raz pierwszy od dłuższego czasu zrobiłam zadanie domowe (wcześniej pisałam szybko przed lekcją). do zastanowieniem się nad podejściem do życia jestem coraz bliżej, ale spokojnie, wszystko w swoim czasie. 2:1.
już nic więcej nie napiszę, ważne, że choć trochę tego, co mam w sobie wylałam tutaj. no, trzymajcie się. 

PS dobra, wygraliście.



1 komentarz:

  1. szczerze Ci powiem, że w tym wieku ludzie nie potrafią być prawdziwi. niestety. fałsz bije na kilometr. po prostu musisz nauczyć się z tym żyć -.-

    OdpowiedzUsuń