Najlepsze
Blogi

czwartek, 10 listopada 2011

generalnie uważam, że jesień jest porą roku inną, niż reszta. dlaczego? dlatego, że wtedy akurat zaczynam brać się za wszystkie przemyślenia, a nakłania mnie do tego też coraz gorsza pogoda. a o czym wtedy myślę? o wszystkim - najczęściej o tym, co kiedyś było.. a na ten temat rozpisałam się w poprzednich wpisach, a nie chcę tym spamować w każdym wpisie. 
ostatnio jest też coś ze mną nie tak, nie tylko ze względu na chorobę - jestem w stanie rozpłakać się w każdej chwili. najgorzej, gdy ktoś zaczyna przy mnie wspominać 'czasy swojej młodości'. to jest okropne, chciałabym, aby nagle lata przestały płynąć, i żebym z każdym rokiem nie dodawała kolejnej 1 do wieku. tak, wiem, jest to gadanie absolutnie bez większego znaczenia, bo w końcu mam dopiero 13 lat, lecz mimo to.. gdy myślę, że ja też będę tak robić, to planuję umrzeć śmiercią nienaturalną przed tym. o boże, co ja w ogóle gadam! 


piszczy mi w uszach.



2 komentarze:

  1. oczywiście, że pomoże! tylko musi być tego 3 razy więcej^^ wtedy wrzątek będzie dla nas jak ciepła^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne jest to zdjęcie :)) obserwujemy ?;))

    OdpowiedzUsuń