Najlepsze
Blogi

piątek, 23 grudnia 2011

jest chujowo. naprawdę chujowo. śnieg się topi akurat wtedy, gdy poczułam do niego sympatię, w domu panuje napięta atmosfera i ciągle się kłócę z rodzicami, no, nie tylko rodzicami niestety..
oczywiście, że musi już mi się psuć humor, nie mogło się bez tego obejść. okropnie bolą mnie plecy i brzuch, a od tego całego krzątania w domu staram się uciec. ale jednak w tym momencie mój spory dom wydaje się być na to za mały.
tik-tok, tik-tok, tik-tok, tik-tok.. czas zbyt szybko płynie. która to godzina? który dzień tygodnia? miesiąca? ile zostało do końca roku? niee, mam już dosyć.


2 komentarze:

  1. Nie tylko Ty masz takie problemy, mi też już się nic nie chce. Ciągłe oczekiwanie świąt - a teraz co? Nic. Zero jakowej atmosfery. Przynajmniej nie ma szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie, mi też się nic nie chce, kłócę się z rodzicami....masakra.
    A tak w ogóle spk blog, dodaję się do ob i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń