Najlepsze
Blogi

środa, 29 czerwca 2011

go!

postanowiłam założyć sobie bloga. w sumie nie wiem po co, może potraktuje o jako mój wirtualny pamiętnik. pewnie i tak nie będzie on pisany długo, lecz warto spróbować, no nie?


czyli zacznijmy kształtować ten wpis na kartkę z pamiętnika.
dzisiejszy dzień jest naprawdę nudny, zresztą tak, jak wszystkie dotychczasowe dni wakacji 2011. dopiero w lipcu zaczyna się rozkręcać, albowiem przyjeżdża koleżanka z Poznania. i po ok. 7 dniach ja jadę do niej. tak właściwie to tych wakacji jeszcze nie czuję, jakoś nie umiem sobie wyobrazić, że mam tak wysiedzieć 2 miesiące.. brzmi to wręcz nierealnie. 
na razie nic więcej nie napiszę, w ciągu najbliższych dni powstanie nowy post.


PS to mój pierwszy blogger, więc chętnie poczytam Wasze rady na temat zakładania go. (;

3 komentarze:

  1. Ciekawy początek ;)
    Oby tak dalej, trzymam kciuki ! : ]
    Ps. to ja z zapytaj ( lick it . ) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pisałam blooga takiego jak ty. jesli chchesz zeby oglądalnosc wzrosła. to posyłaj linki znajomym na nk wstaw go i na gg na wszystkie mozliwe strony. i pododawaj tez jakies ciekawe foty to zaciekawi czytelnika ;D
    Życzę Powodzenia.! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.!
    Fajny bloog.
    To ja miśka_1235 z zapytaj ;D
    Tylko jak piszesz wirtualny pamiętnik to pisz dzień w dzień chyba że cie nie ma to inna sprawa.
    I dodaj jakies ciekawe foty. ;D
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń